Producer Placement

Date Added: March 6, 2009

Author: Danni Niebling

Ofte er det ikke musikken der debateres, men hans tøj og stil. Hvor har han den hat fra? Hvilket mærke er hans t-shirt? Osv.

I sidste sæson var der dog én genstand som fik væsentlig mere opmærksomhed end resten. Her tænker jeg selvfølgelig på lykkearmbåndene fra La Chance, som Remee gav til sine deltagere. Men hvad er så denne sæsons item?

Måske har du allerede gættet det – det er armbånd igen!

Det er svært at tro, at Remee selv har valgt disse armbånd. Jeg kan selvfølgelig ikke være sikker, men jeg går stærkt ud fra at der er tale om velovervejet product placement. Så nemt narer I ikke mig! Der er jo ikke noget nyt i at film og tv-serier bugner af produkter, placeret i en sammenhæng så forbrugeren ikke lægger mærke til reklamen. Det kan næsten alle gennemskue efterhånden! Anyway, før det bliver for teoretisk vil jeg komme med en lille forudsigelse.

Dette armbånd fra Kranz & Ziegler’s nye serie, Imagine, båret af Remee i hele den nye sæson, og vist nok af et par af deltagerne ved første live show, bliver højst sandsynlig forårets X Factor-dille. Da de ikke kommer i handlen før marts, er X Factor den perfekte platform at markedsføre det i. Godt tænkt af Kranz & Ziegler!

Armbåndene er designet af Cenius & Bach for Kranz & Ziegler. Priserne går fra kr. 875 – kr. 3.850, så mon ikke der dukker nogle billige kopier op, så vi endnu engang ser en overeksponering og dermed en devaluering af de originale. Jeg glæder mig i hvert fald til at modtage mit eksemplar med Anders And & Co., første uge i maj.

Tillykke med stuntet Kranz & Ziegler!

Imagine af Kranz & Ziegler
La Chance
Remee.net