Online Spil

Date Added: November 11, 2012

Author: keith

Gaming er populær blandt teenagere, kvinder, børn, såvel som mænd. Ældre mennesker siger, at de spille spil, da det letter ensomhed og sætter dem i kontakt med andre. Statistikken viser, at 41% af gamere er kvinder og mere end 43% gamere er i alderen 25-49. Og forskning forudsiger, at spil markedet i 2005 vil være US $ 29 milliarder.

Spillere kan vælge mellem gemte spil og onlinespil. Gemte spil er spillet på konsoller, mens online-spil er spillet på en computer ved hjælp af enten en bredbånds-eller dial up internetforbindelse. Væksten i online gaming ifølge IDC, en analysevirksomhed, er indstillet til at røre 256 millioner brugere i 2008. Og, at spil er en alvorlig sag formet af afholdelse af internationale konferencer, der afsættes til gaming og dannelsen af ​​”Casual Games Special Interest Group.”

Spil fanger fantasien af ​​spillerne og bruger sanserne: syn, lyd, samt touch. Mange har brug for brugen af ​​intelligens såvel som strategi. Kompleks grafik, farver, høj kvalitet virtuelle realiteter er alle indstillet til at få fat i, samt holde opmærksomheden af ​​spillere. Multi-player spil tager interesse til det næste niveau, tilbyder udfordringer samt nye horisonter, der skal erobres.

Spil der spilles på internettet er sådan, at smarte deltagere finde måder at skubbe spillet ud over sine synlige grænser, kan man endda enhed snyder at omgå problemerne med spillet. Spil teste færdigheder, intelligens, koncentrationsevne samt techie knowhow.

Online gaming arkitektur har seks forretningsmæssige aspekter: abonnenten, annoncøren, gaming platform udbyder, bredbånd udbyderen netværksleverandøren, og spilindhold udbyderen. Det er big business-hardware omsætning i 2005 forventes at blive: US 9400 millioner dollars med software og indhold indtægter røre US $ 16900000000.

Men der er en ulempe, kan gaming blive afhængige og påvirker normale liv-kids hoppe fra studierne, husmødre forsømme deres daglige rutine, og folk er fristet til at spille spil endda på arbejde. Det kan føre til selvmord, mental ubalance, samt ødelægge ægteskaber og karriere. Gamers bliver recluses og sjældent gøre social kontakt uden for deres gaming grupper.

Addiction undersøgelser viser, at spil kan resultere i: besættelse, vanrøgt, liggende, socialt uacceptabel adfærd, karpaltunnelsyndrom, tørre øjne, forsømmelse af personlig hygiejne, samt søvnforstyrrelser.

Populære gaming sites kan nævnes: MSN spil, som har 3,4 millioner månedlige registrerede brugere, Pogo, der har 8600 tusind månedlige registrerede brugere, og Yahoo spil, som har 10.100 tusind registrerede månedlige brugere.

Analytikere forudser, at inden 2007 online gaming vil være mindst 285 petabits en måned, er indtægterne fra online-abonnementer til spil forventes at nå US 650 millioner dollars årligt.

Fremtiden ifølge Peter Molyneux, er i at udvikle spil, at “belønne en spiller for” out of the box “tænkning og kreativitet. Spil skal opmuntre spillerne til at være interaktiv og beslutte hvilken retning spillet vil tage.

At spille online spil, Vi anbefaler at besøge Bigpoint